Support

Telefonisch support

Heeft u een vraag over uw software?

Onze supportmedewerkers staan u graag te woord. Tijdens kantooruren kunt u onze helpdesk bereiken voor al uw vragen rondom de oplossingen van Logic Vision. De opvolging van deze vragen gebeurt telefonisch en waar mogelijk direct. Mocht uw vraag het vereisen dan kunnen onze medewerkers ook van een afstand met u meekijken op uw scherm.
Mocht er een tweedelijns supportactie gewenst zijn, dan zullen de tweedelijns supportmedewerkers uw vraag zo snel en efficiënt mogelijk, oplossen en terug koppelen.

Overdragen van kennis
Om ervoor te zorgen dat onze antwoorden op uw hulpvragen de kennis van de applicatie in uw eigen organisatie naar een hoger peil brengen vragen wij u 2 tot 3 key users aan te wijzen. Zij zullen het contact met onze helpdesk voeren. Komt dezelfde vraag vaker vanuit uw eindgebruikers dan zullen deze key users daar steeds vaker zelf een antwoord op hebben. Dat zal een positief effect hebben op hoe het systeem wordt geaccepteerd.
Alle helpdesk calls worden bij Logic Vision geregistreerd. De knowlegde base die wij door de jaren heen hebben opgebouwd maakt het mogelijk om snel en adequaat op uw vragen te reageren.

Supportcontract
Binnen uw onderhoudsovereenkomst kunt u onze helpdesk bellen voor al uw vragen rondom de oplossingen van Logic Vision.