Microsoft Dynamics 365 for Sales

Dynamics 365 for Sales werd voorheen Dynamics CRM genoemd. Een optimale manier om uw klantwensen te monitoren en uw organisatie te laten groeien.

Microsoft Dynamics 365 for Sales is wereldwijd met 4 miljoen gebruikers in 80 landen de snelst groeiende oplossing voor (online)sales, marketing & service. Door uw mensen de juiste hulpmiddelen te bieden waarmee ze hun productiviteit verbeteren en hun invloed vergroten, kunnen zij uw organisatie helpen uw doelstellingen te behalen en een maximaal rendement te genereren.

De voordelen van Microsoft Dynamics 365 for Sales

  • Geeft snel en eenvoudig alle informatie over alle klanten.
  • Werkt vanuit MS Outlook, de webbrowser en mobiel.
  • Kan overal worden benaderd en verhoogt de productiviteit op alle niveaus.
  • Heeft de vertrouwde Microsoft look & feel en is daardoor enorm gebruiksvriendelijk.
  • Zorgt voor structuur door de geïntegreerde workflow engine.

Als onderdeel van het Microsoft platform is Microsoft Dynamics 365 geintegreerd met de standaard producten zoals Office, Exchange, Outlook, SharePoint, SQL server, Skype for Business, Yammer en natuurlijk Microsoft Dynamics NAV.

Sales
Optimaliseer uw sales met de bekende functies van Microsoft Dynamics 365. Profiteer van de bekende interface en ingebouwde Microsoft Office-functies om klantgerichter te werken, verkoopcycli te verkorten en slagingskansen te verhogen.

  • Verkoopplanning verbeteren.
  • Leads systeem automatiseren.
  • Kansen en pipeline effectief beheren.
  • Accountbeheer stroomlijnen.
  • Verkoopproductiviteit verbeteren.
  • Workflowproces verbeteren.

Marketing en e-mailmarketing
Maak van elk contactmoment een marketingkans en gebruik het potentieel van uw klantenbestand. Met de bekende en intelligente marketing mogelijkheden van Microsoft Dynamics 365 kunt u uw marketing effectiviteit en productiviteit verhogen.

  • Gegevens effectief beheren.
  • Gerichte marketingactiviteiten.
  • Campagneplanning verbeteren.
  • E-mail marketing integreren.
  • Response en succes meten.

Klantenservice
Microsoft Dynamics 365komt met een krachtige en flexibele serviceoplossing tegemoet aan de veranderende verwachtingen van uw klanten. Gebruikers kunnen via een persoonlijke, duidelijke interface werken met vertrouwde functies. Deze oplossing begeleidt klantenservicemedewerkers op inzichtelijke wijze. Het resultaat is één overzichtelijk systeem waarmee u uw klanten nog beter kunt helpen.

  • Casemanagement.
  • Contractmanagement en SLA’s.
  • Deel kennis met een knowledgebase.
  • Serviceplanning.
  • Workflow gestuurde processen.
  • Service Portal.