Persoonlijke online klantervaring met de SharePoint Online klantensites van Logic Vision

De laatste maanden zijn wij hard op weg om een SharePoint portal te ontwikkelen via onze website. Deze klantenportal biedt u, in de eerste fase, inzicht in de financiële gegevens en in de projectvoortgang. In de tweede fase zult u ook toegang krijgen tot de status van orders, de projectdocumentatie en u kunt nieuws over onze klanten informatiesessies, klantendagen en producten verwachten.

Met de komst van de SharePoint Online Klantensites biedt Logic Vision u via online portalen een persoonlijke klantervaring. Door in te loggen in een eigen portaal krijgt u via ieder device met een internetverbinding direct toegang tot belangrijke informatie zoals contactgegevens van betrokkenen, de status van orders en projecten en facturen. Ook kan men belangrijke projectdocumentatie, –presentaties, e-mails en agenda items inzien.

Hierdoor is het eenvoudiger informatie te vinden en vragen te stellen. Daarnaast wordt u op de hoogte gehouden middels gepersonaliseerd nieuws over producten en activiteiten binnen het productsegment waarin u actief bent. U kunt heel makkelijk via uw Smartphone, tijdens een vrije dag of net voordat u een meeting instapt de actuele status controleren.

Ofwel dé mogelijkheid om op een snelle en efficiënte manier in contact te staan met elkaar.

Persoonlijk contact in een online omgeving.

Waarom, daarom!

  • Servicegericht en prettig werken met onze relaties
  • Eén kanaal voor alle communicatie en informatie
  • Veilig inloggen in eigen klantomgeving door middel van Rollen en Rechten
  • Altijd werken met de laatste versies
  • Meer transparantie en flexibiliteit

Gerelateerde pagina's: