Maritieme toeleveranciers / Customer Support

Maritieme toeleveranciers

Voor u als toeleverancier draait alles om de levering van goederen en diensten. U schakelt snel en helpt uw klanten direct. Met Microsoft Dynamics NAV, aangevuld met de maritieme oplossing van Logic Vision, automatiseert u uw bedrijfsprocessen. Van verkoop, magazijnbeheer en facturatie tot de snelle en correcte levering van uw product. Het systeem is toegankelijk en flexibel; u zet het volledig naar uw hand, zodat u uw bedrijfsprocessen optimaal ondersteunt. 

" Logic Vision had erover nagedacht en het al eerder gedaan. Zo wisten we dat we met de juiste mensen aan tafel zaten. Bovendien bleek Logic Vision al bekend te zijn met de maritieme markt."

Christiaan Fortuin (Yerseke Engine Services)

Onze oplossingen

×
×
×
×
×
×
×
×
×
×
×

Customer support

Customer support

De klant is koning. Dat geldt zeker in uw branche. Dus wilt u uw klanten zo goed mogelijk ondersteunen. Dynamics NAV biedt diverse functies om dit te realiseren. Neem bijvoorbeeld het onderhoud van de motor. Op basis van draaiuren voorziet u precies wanneer preventief onderhoud, zoals het vervangen van smeerolie, nodig is. En dankzij de integratie met voorraadbeheer weet u of de benodigde onderdelen op voorraad zijn. U handelt proactief naar uw klant toe.

In Dynamics NAV vindt u eenvoudig het historisch overzicht en componentenoverzicht. U heeft zicht op de activiteiten, de in- en verkopen en de financiële gegevens. Per project, schip, onderdeel of serienummer. U vergelijkt onderdelen of projecten en zoekt zo oplossingen voor storingen of schades. Ook voegt u eenvoudig protocollen, meetverslagen en handleidingen toe voor een optimaal technisch inzicht in de motoren. U reageert direct als een klant een vraag heeft.

Dynamics NAV is interactief: via internet kunt het systeem inzien. Zo krijgt u op afstand inzicht in de status van opdrachten en de huidige voorraad (reserve)artikelen. U bent altijd en overal op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen uw organisatie.

×

Customer support

Customer support

De klant is koning. Dat geldt zeker in uw branche. Dus wilt u uw klanten zo goed mogelijk ondersteunen. Dynamics NAV biedt diverse functies om dit te realiseren. Neem bijvoorbeeld het onderhoud van de motor. Op basis van draaiuren voorziet u precies wanneer preventief onderhoud, zoals het vervangen van smeerolie, nodig is. En dankzij de integratie met voorraadbeheer weet u of de benodigde onderdelen op voorraad zijn. U handelt proactief naar uw klant toe.

In Dynamics NAV vindt u eenvoudig het historisch overzicht en componentenoverzicht. U heeft zicht op de activiteiten, de in- en verkopen en de financiële gegevens. Per project, schip, onderdeel of serienummer. U vergelijkt onderdelen of projecten en zoekt zo oplossingen voor storingen of schades. Ook voegt u eenvoudig protocollen, meetverslagen en handleidingen toe voor een optimaal technisch inzicht in de motoren. U reageert direct als een klant een vraag heeft.

Dynamics NAV is interactief: via internet kunt het systeem inzien. Zo krijgt u op afstand inzicht in de status van opdrachten en de huidige voorraad (reserve)artikelen. U bent altijd en overal op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen uw organisatie.

Verkoop

  • Contactmanagement
  • Historisch overzicht
  • Verkoopofferte en orderbeheer
  • Motoren

Handel-parts

  • Productconfigurator
  • Artikelcatalogus
  • Inkoopvoorstellen
  • Assemblage

Magazijnbeheer

  • Voorraadbeheer
  • Uitgifte en inname
  • Ruilonderdelen
  • Serienummers

Service & Onderhoud

  • Projectmanagement
  • Normenbank
  • Calculeren en budgetteren
  • Aansturing monteur

Facturatie

  • Verkoopfacturatie
  • Termijnfacturen
  • Voorschotnota's

Customer support

  • Preventief onderhoud
  • Voorraadbeheer klanten
  • Technisch inzicht motoren
  • Componenten- en historisch overzicht per schip